• Kategorie
  • Zestaw Dinozaur Tyranozaur Rex z Jajkiem DIY Śrubokręt Zielony

Rozbudź fascynację prehistorią z Zestawem Dinozaur Tyranozaur Rex z Jajkiem DIY - Zielony! Perfekcyjny dla młodych odkrywców, pobudza zdolności manualne i ciekawość świata. Edukacyjna zabawa z montażem i możliwością przechowywania w jajku. Odkryj, zbuduj i naucz się przez zabawę!

Kolor/Wzór
60.00
szt.
Opinie
Wysyłka w ciągu 24 godziny
Cena przesyłki 14
InPost Paczkomaty 14
Kurier GLS 18
Dostępność 42 szt.
Waga 1.5 kg
Zostaw telefon

Zestaw Dinozaur Tyranozaur Rex z Jajkiem DIY i Śrubokrętem - Zielony

Odkryj prehistoryczny świat dinozaurów z naszym Zestawem Dinozaur Tyranozaur Rex z Jajkiem DIY w kolorze zielonym. To doskonała propozycja dla młodych fanów dinozaurów, którzy chcą połączyć zabawę z edukacyjnym elementem majsterkowania. Przygotuj się na ekscytującą przygodę, która rozwija umiejętności manualne, precyzję oraz logiczne myślenie.

Główne Cechy Zabawki

• Edukacyjny Model Dinozaura: Tyranozaur Rex do samodzielnego montażu, inspirujący do odkrywania świata prehistorycznych stworzeń.
  • Interaktywny Montaż: Dołączony śrubokręt pozwala na rozkręcanie i składanie modelu, co wspiera rozwój zdolności manualnych.
  • Przechowywanie w Jajku: Po zabawie, dinozaur może być schowany do jajka, co uczy organizacji i odpowiedzialności.
  • Bezpieczne i Trwałe Materiały: Zestaw wykonany z atestowanego, wysokiej jakości tworzywa, gwarantującego długie godziny bezpiecznej zabawy.

Dinozaur z jajkiem do rozkręcania

Korzyści Dla Rozwoju Dziecka

• Rozwój Umiejętności Manualnych: Montaż i demontaż Tyranozaura Rexa poprawia koordynację ręka-oko i precyzję.
  • Stymulacja Wyobraźni: Budowanie własnego dinozaura i scenariuszy z jego udziałem rozwija kreatywność i umiejętność myślenia abstrakcyjnego.
  • Zachęta do Nauki: Dziecko zostaje zachęcone do poznawania historii Ziemi i dinozaurów, rozbudzając jego zainteresowanie nauką.
  • Nauka Przez Zabawę: Samodzielny montaż dinozaura to praktyczna lekcja paleontologii, mechaniki i biologii.

Rozszerz Swoją Kolekcję!

Pełen zestaw dinozaurów DIY jest możliwy do rozszerzenia, oferując możliwość dokupienia innych wersji i gatunków. Zbuduj swoją prehistoryczną menażerię z:

• Triceratops
  • Tyranozaur Rex w kolorach pomarańczowym lub zielonym
  • Parasaurolophus
  • Stygimoloch
  • Mosasaur
  • Pterodaktyl

Każdy model oferuje unikalne cechy i możliwości edukacyjne, pozwalając na stworzenie własnego, fascynującego świata dinozaurów.

Dinozaur z jajkiem do rozkręcania

Zawartość Zestawu

• Dinozaur Tyranozaur Rex do samodzielnego montażu
  • Jajko do przechowywania elementów
  • Śrubokręt z 11 cm długości

Wymiary Zabawki

• Dinozaur: 20 cm x 8 cm x 16 cm
  • Jajko: Średnica w najszerszym miejscu - 10 cm, wysokość - 16 cm
  • Opakowanie: 31 cm x 12 cm x 23 cm

Zestaw Dinozaur Tyranozaur Rex z Jajkiem DIY to nie tylko zabawa, ale również wspaniała okazja do edukacji i rozwoju. Idealny dla dzieci powyżej 3. roku życia, ten zestaw zapewnia godziny fascynującej zabawy, rozwijając przy tym umiejętności niezbędne w przyszłości. Zabawka posiada certyfikat CE i jest zgodna z normą EN 71, co zapewnia jej bezpieczeństwo i wysoką jakość. Zaproś swoje dziecko do twórczej podróży do prehistorycznego świata z własnym Tyranozaurem Rexem!

Informacje o produkcie
Ostrzeżenie! Nieodpowiednie dla dzieci w wieku poniżej 3 lat
Płeć unisex
Wiek 3+
Długość towaru w centymetrach 31
Wysokość towaru w centymetrach 12
Szerokość towaru w centymetrach 23
Waga gabarytowa w gramach 1426
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
  • Oceń